

Predstavljajte si, da se kot uslužbenec vašega podjetja udeležite pomembnega dogodka, kjer spoznate nekaj vplivnih ljudi iz vaše stroke in nekaj tistih, ki bi jim vaša dejavnost še kako prav prišla. Pogovor med vami hitro steče in tako izmenjate zanimive informacije o podjetjih, izdelkih ali storitvah. Dobili ste idealno priložnost, da na hitro predstavite svojo dejavnost in ustvarite nove poslovne priložnosti. Ko je sestanka konec se vsak od vas pomeša med soudeležence in sklepa nova poznanstva. Kako bo potencialna stranka ali poslovni partner, ki ste ga spoznali stopil v stik z vami? Kot idealne se na takih dogodkih izkažejo prav brošure.
Dobro oblikovana brošura bo namreč ljudi, ki ste jih spoznali, spomnila na vaše podjetje ter predstavila vašo dejavnost, prednosti in odlike, ki vas ločijo od konkurence.
Glavni namen brošure je, da je učinkovito poda informacije tistim, ki jo preberejo, poveča vašo kredibilnost, širi ciljno skupino strank in prepriča potrošnike k akciji. Oblikovanje kakovostnih brošur je lahko zato kar velik izziv, vendar pa lahko ob upoštevanju nekaj koristnih napotkov in izbiri ustrezne tiskarne ustvarite zares uspešno zgodbo.

Sam dizajn bo učinkovit le takrat, ko bo jasno znan tudi namen tiskovine. Brošura namreč vizualno posreduje informacije, zato moramo poznati njen namen in vsebino ter temu primerno izbrati slog oblikovanja.
Oglaševati je smiselno le izbrani skupini ljudi, ki jih naš izdelek ali storitev tudi zanima. Temu primerno lahko prilagodimo način, s katerim pritegnemo njihovo pozornost.
Dizajn brošure naj bo izviren in unikaten, saj tako na nek način predstavlja tudi vas. Tako boste postali prepoznavni, vaša brošura pa bo izstopala. Ljudje si bodo vašo kreativno brošuro lažje zapomnili in se tako veliko raje odločili za vas, kot pa konkurenco. S pomočjo kreativnosti krepite identiteto svojega podjetja.
Ko se lotite izdelave tega odličnega promocijskega materiala, vam svetujemo, da upoštevate nekaj preprostih navodil, ki bodo pripomogla k nastanku odličnih brošur:
Ali so brošure še vedno pomemben promocijski material?
Brošure so še vedno pomemben promocijski material, ki se pogost uporablja za promocijo izdelkov in storitev na različnih dogodkih in lokacijah. Ponudijo lahko dodatne informacije o izdelkih ali storitvah, ki niso na voljo na spletnih straneh. Za nekatere stranke, ki imajo rajši fizične materiale, so brošure bolj privlačne, kot branje informacij na zaslonu. Če so pravilno zasnovane in usmerjene k ciljni publiki brošure še vedno igrajo pomembno vlogo pri promociji izdelkov in storitev.
Na kaj moramo biti pozorni preden se lotimo izdelave brošure?
Preden se lotite izdelave brošure razmislite, komu je namenjena, s kakšnim namenom in kaj želite z njeno pomočjo doseči. Dizajn naj bo prilagojen njenemu namenu – ni namreč vsak slog primeren za vsako dejavnost. Razmislite kdo je ciljna publika, ki jo želite z brošuro doseči ter dizajn in vsebino prilagodite tako, da bo pritegnila njihovo pozornost. Bodite kreativni in unikatni, brošure predstavljajo vaše podjetje in ponudbo, zato poskrbite, da bodo prepoznavne in zanimive.
Kako pripraviti uporabne in kakovostne brošure?
Ko se lotite priprave brošure poskrbite, da bo sam dizajn prilagojen bralec in da bosta oblikovanje in tipografija enotna skozi celotno tiskovino. Pri navajanju informacij uporabljajte preproste, splošno poznane izraze in poskrbite, da bo sporočilo jasno, berljivo in smiselno. Poudarite naslove in pomembne podatke, uporabite pa tudi slike in druge vizualne elemente, ki bodo popestrili izgled. Pomembno je, da navedete vse pomembne kontaktne podatke, da vas bodo zainteresirane stranke lahko brez težav poiskale in kontaktirale.