

Prav vsi vrhunski letaki v prvi vrsti opravljajo predstavitveno funkcijo – na kratek, jedrnat in zanimiv način namreč predstavijo ključne lastnosti vašega podjetja in produktov ali storitev, ki jih imate v ponudbi. Svetujemo vam, da pri pripravi vsebine, namenjene vključitvi v vaše letake, upoštevate določene smernice.
V mislih imejte, da letaki niso knjige, zato naj besedila ne bodo predolga in suhoparna. Vsebujejo naj osnovne informacije o vašem podjetju ter izdelkih in storitvah. V letake je priporočljivo navesti tudi podatke o vaših uspehih, licencah, certifikatih in priznanjih, saj na tak način gradite na verodostojnosti podjetja. Seveda pa ne pozabite na kontaktne podatke (telefon, mail, naslov in prisotnost na socialnih omrežjih), da vas bodo lahko bodoče stranke tudi poiskale in kontaktirale.

Izdelava letakov je relativno ugodna, naložba v njih pa izredno donosna. So veliko cenejši od celostne izvedbe digitalnega oglaševanja (prenova spletnega mesta, zakup oglasnega prostora in oglaševanje preko medijev). Ekipa Partner Graf vam zagotavlja, da za vas ugodno izpeljemo celoten proces – od snovanja ideje, grafičnega oblikovanja in kakovostnega tiska.
Deljenje letakov je popolnoma enostavno in brezplačno. Če bralce naslovnica letaka pritegne, bodo le tega vzeli s seboj domov in ga natančno pregledali. Po izdelavi letakov morate le še ugotoviti, kje jih boste razstavili ali delili – presenečeni boste, koliko kavarn, trgovin, telovadnic, restavracij, šol in drugih podjetij vam z veseljem pomaga pri povezovanju s potencialnimi strankami.
Letak ni samo nekaj, kar stranka lahko prime v roko, ampak vašemu sporočilu doda tudi osebno noto. Ko mimoidočemu izročite letak, z njim nezavedno ustvarite osebni odnos. Ta bo ravno zaradi tega, ker ste mu namenili svoj čas, takoj ali nekoliko kasneje letak tudi pogledal. Če se mu bo odgovarjala tudi vsebina in narava vaših produktov, potem ste zagotovo pridobili novo stranko.
V podjetju Partner Graf poslujemo zeleno, kar pomeni, da se pri svojem delu zavzemamo za varovanje narave in ohranjanje okolja. Vsi zaposleni skrbimo, da našim strankam nudimo kakovostne procese, storitve in proizvode. Pri izdelavi vaših izdelkov uporabljamo okolju prijazne procese in stremimo k izboljševanju kakovosti in varovanju okolja.
Kakšne prednosti nudijo letaki kot sredstvo za promocijo izdelkov ali storitev?
Letaki so odlično promocijsko sredstvo, saj lahko z njihovo pomočjo dosežemo veliko število ljudi na zelo različnih lokacijah. Poskrbeti moramo, da so privlačni in zanimivi in da vsebujejo vse informacije, ki so za potencialne stranke lahko pomembne. Ne samo, da so uporabni v različnih situacijah, ampak so poleg tega tudi cenovno ugodna izbira za vse, ki želijo doseči široko občinstvo.
Katere informacije morajo vsebovati letaki za promocijo?
Poskrbite, da bo letak vseboval vse informacije, ki so za potencialnega kupca lahko pomembne. Na privlačen način predstavite ponudbo svojih izdelkov ali storitev, vključite tudi slike in druge vizualne elemente, ki bodo poskrbeli, da bo letak pritegnil pozornost mimoidočih. Seveda na njih ne smejo manjkati vsi kontaktni podatki, informacije o spletni strani in družbenih omrežjih, kjer lahko stranke poiščejo še več informacij.
Kako z letaki pritegniti pozornost mimoidočih?
Letak je lahko odlično prodajno orodje. Ljudje namreč še vedno zaupajo stvarem, ki jih lahko primejo v roke. V poplavi različnih reklam in oglasov, ki nas obdajajo na vsakem koraku, je lahko ravno letak tisti, ki bo uspel pritegniti pozornost potencialnega kupca. Ne samo to, morda si bo letak ogledal in ga pospravil in se kasneje ponovno spomnil nanj, ko ga bo našel v žepu. Poskrbeti morate samo, da so letaki privlačni, kakovostno izdelani in vsebujejo vse informacije, ki bi stranki lahko pomagale, da se odloči za nakup.