

Ste se kdaj vprašali, zakaj vas je posamezna vizitka zares pritegnila? Čeprav nekateri mislijo, da gre le za klasično podajanje kontaktnih informacij, je tako mišljenje napačno in vas lahko stane dragocenih poslovnih sodelovanj. Naša tiskarna Partner graf d.o.o. vam zato ponuja tisk vizitk, ki tej pomembni tiskovini doda vrednost. Naše vizitke vam ponujajo nekaj več – osebno noto, ki jo še danes večina ljudi še kako ceni.
Ekipe Partner Graf d.o.o. ne sestavljajo zgolj odlični tiskarji, ki svoje delo vrhunsko opravijo in poskrbijo za kakovosten končni rezultat. Pri izpeljavi naročenega projekta vam pomagajo naši svetovalci z različnih področij. Projekt je zasnovan celostno, natančno in z veliko truda.
V naši tiskarni uporabljamo okolju prijazne procese in stremimo k zmanjšanju količine odpadkov ter emisij CO2.

Vaša vizitka mora pritegniti pozornost sogovornika, to pa lahko stori le če izstopa. Vizitke so neke vrste oglas in predstavljajo vas in vaše podjetje – človeka morajo navdušiti in doseči, da si jo ogleda in zapomni. Ko bo nekdo potreboval izdelek ali storitev, ki jo ponujate, se bo spomnil ravno na vas. Tako boste že v samem začetku pometli s konkurenco.
Sodoben tisk vizitk vam omogoča marsikatero prilagoditev, ki jo lahko vključite v samo izdelavo. Izkoristite pestro paleto možnosti, ki so vam na voljo. Čeprav ljudje večino besed hitro pozabimo, pa si zelo pogosto zapomnimo obraze. Če boste na vizitka dodali še vašo fotografijo, bo veliko bolj učinkovita, saj si vas bodo ljudje veliko lažje zapomnili. Nenazadnje dobre odnose sklepamo s sočlovekom in ne s kosom natisnjenega papirja.
Pogosto zgolj naziv in kontakt podjetja ne povesta kaj dosti o vas. Na vizitko je zato smiselno vključiti področje, s katerim se ukvarjate in vaše glavne prednosti. Vaš namen ni zgolj golo posredovanje podatkov, ampak vzbujanje želje naslovnika po vaših produktih ali storitvah. Suhoparne informacije ljudje hitro pozabimo, medtem ko zanimive podatke pomnimo še zelo dolgo časa. Naj se človek, ki ste mu vizitko izročili tudi čez nekaj mesecev spomni na vas in vas kontaktira.
Kontaktni podatki, ki jih posredujete s pomočjo vizitke, morajo biti dobro vidni in seveda točni. Vedno navedite telefonsko številko in služben e-mail naslov. Izbrani font pisave naj bo poslovno korekten in dovolj velik.
Katere podatke moramo vključiti, ko se odločamo za tisk vizitk?
Pomembno je, da na vizitke vključite svoje ime, podjetje, naslov, telefonsko številko, e-poštni naslov in druge kontaktne podatke. Za večjo prepoznavnost vključite tudi logotip podjetja in druge podatke, kot so vaša spletna stran ali družbena omrežja. Vizitke morajo vsebovati vse podatke, ki jih potencialna stranka potrebuje, da si lahko ogleda vašo ponudbo/storitve in vas kontaktira.
Kako izbrati pravo obliko in velikost vizitke?
Ko se odločamo za tisk vizitk, so pri odločitvi glede oblike in velikost vizitke pomembni različni dejavniki. Pri izbiri oblike in velikosti se odločite glede na dejavnost, ki jo opravljate in seveda, na podlagi vaših osebnih preferenc. V mislih imejte, da morajo biti vizitke dovolj majhne, da jih lahko enostavno prenašate, ampak dovolj velike, da lahko na njih vključite vse potrebne podatke.
Ali je za tisk vizitk bolje uporabiti mat ali sijajni papir?
Kakšen papir izberete za svoje vizitke je odvisno predvsem od vašega osebnega okusa in poslovne kulture. Mat papir lahko deluje bolj elegantno in profesionalno, medtem ko lahko vizitke na sijajnem papirju delujejo bolj živo in privlačno. Razmislite o svoji ciljni publiki in se odločite, kateri videz ustreza vašemu poslovanju.