

Čeprav se morda zdi, da gre pri zgibankah le za navaden kos zloženega papirja, ki vsebuje nekaj slik in informacij o podjetju, temu še zdaleč ni tako. V tiskarni Partner Graf d.o.o. se zavedamo, kako pomembna je dobra reklama, zato vam nudimo celostno storitev izdelave zgibank.
Vaše želje in potrebe, skupaj z našim znanjem oblikujemo v osnutek, ki vam ga pošljemo v pregled. Tega lahko nato, če seveda želite, še nekoliko dodelamo in spremenimo. Za ustvarjanje profesionalnih zgibank so odgovorni naši izkušeni grafični oblikovalci. Svoje delo nato predajo tiskarjem, ki izberejo najbolj primerno tehniko tiska in natisnejo zgibanke.
Nekaj ključnih zakonitosti
Izbira tiska
Zgibanke izdelujemo s pomočjo digitalnega ali pa offset tiska, izbira pa je odvisna predvsem od potreb naročnika. Offset tisk se uporablja predvsem pri večjih nakladah, medtem ko vam digitalni tisk omogoča hitro izdelavo zloženk po zelo konkurenčni ceni in je primeren za manjše naklade. Glede na hiter razvoj digitalnega načina tiskanja, ki zagotavlja izdelavo izredno kakovostnih tiskovin, se vse pogosteje nagibamo k tej tiskarski tehniki. Offset tisk pa nam še vedno, kljub nekoliko bolj obsežni predpripravi, nudi kar nekaj prednosti. Ena takih je tudi tisk na vse vrste papirja, vključno s kartonom ter celo lesom in plastiko.
Zloženke kot marketinški material
Zloženke so marketinški material, ki se pogosto uporablja za predstavitev podjetja, izdelkov ali promocijo določenega artikla. V ta namen morajo biti izdelane tako, da kupca pritegnejo. Za izdelavo zgibank je zato ključnega pomena izbira ustreznih slik, barv in barvnih kombinacij. Te namreč tvorijo vizualno privlačen izdelek, ki ga bodo kupci z veseljem pogledali.
Izbira primernega papirja
Zelo pomembna je izbira papirja, na katerega bomo tiskali. Nihče namreč iz rok ne želi dati izdelka, ki ne dosega določenih kakovostnih standardov. Navaden papir za njihovo izdelavo nikakor ni primeren, saj ni dovolj težak in obstojen. Zgibanke se zato tiskajo le na primerne papirje z gramaturo od 130 do 300 gr. Zgiba se jih strojno, na voljo pa so vam V, C ali Z zgibi.
Ustrezna zaščita zloženke
Toplo vam svetujemo, da zloženke tudi ustrezno zaščitite. Večino zgibank se namreč razdeli na sejmih, dogodkih in prireditvah. Te pogosto potekajo tudi na prostem in škoda bi bilo, da vsebino vaših zgibank izpere dež. Zloženke se lahko plastificira z mat, gloss, soft touch ali anti-scratch plastifikacijo. Pri izbiri ustrezne plastifikacije vam bomo z veseljem svetovali.
Na voljo v različnih formatih
Odločite se lahko tudi za različne formate, na voljo pa so vam velikosti do razprtega formata 660 x 330 mm.

Zloženke služijo kot osnovno predstavitev vaše ponudbe in aktivnosti, s katero se ukvarjate. Poleg samega izgleda zloženke, je nujno, da le ta vsebuje zares kakovostno vsebino, ki je smiselno razporejena.
Zloženka predstavlja stik z vašim potencialnim kupcem, zato je še toliko bolj pomembno, da je v njej zajeta sistematična predstavitev vaše ponudbe in njenih prednosti.
Glavni namen je, da s pomočjo kvalitetne zloženke vzbudite bralčevo pozornost in ga spodbudite k nakupu vaših izdelkov ali storitev.
Zakaj so zgibanke odličen promocijski material?
Zgibanke predstavljajo odličen promocijski material, saj nudijo dovolj prostora za vse informacije, ki jih želite vključiti. Zaradi svoje velikosti in prilagodljivosti so zloženke prisotne praktično povsod in jih lahko prilagodimo tako, da bodo ustrezale katerikoli dejavnosti. Zaradi svoje klasične oblike in enostavne izdelave so lahko zloženke učinkovita in cenovno ugodna rešitev za promocijo vašega podjetja.
Na kaj moramo biti pozorni, ko se lotimo izdelave zgibanke?
Pri izdelavi zgibank moramo biti pozorni na nekaj detajlov, ki bodo poskrbeli, da bo le ta uporabna, informativna, priročna in privlačnega videza. Pomembno je, da je zloženka natisnjena na kakovosten primer težje gramature, ki bo zagotovil, da bo končni izdelek obstojen in uporaben. Če želite zgibankam zagotoviti čim daljšo življenjsko dobo jih je potrebno tudi ustrezno zaščititi/plastificirati. Pri izbiri pravega formata razmislite, kje in na kakšen način se bodo zgibanke uporabljale in kakšna velikost bi bila za to najbolj primerna.
Katere informacije je priporočljivo vključiti, če želimo svoje storitve promovirati s pomočjo zgibanke?
Velika prednost, ki jo ponujajo zgibanke je ta, da ponujajo veliko prostora za vse informacije, slike in druge vsebine, ki jih želite vključiti. Dobro je, da na zgibanko vključimo pomembne podatke o našem podjetju in izdelkih/storitvah, ki jih ponujamo. Bralca naj vsebina pritegne in prepriča. Vključiti moramo tudi kontaktne podatke, povezave do spletnih vsebin in morebitnih družbenih omrežij. Zgibanka naj vsebujejo vse pomembne informacije, ki bi jih potencialne stranke lahko potrebovale.