

Letake lahko srečamo zares čisto povsod – pri frizerju, v kavarni, na blagajni v trgovini in na številnih drugih mestih. Pa ste se kdaj vprašali, kje vse bi lahko letake koristno uporabili tudi sami? Po obsegu letak sodi med manjše tiskovine, ki so lahko potiskane enostransko ali dvostransko. Ker je funkcija letaka predvsem promocijske narave vam svetujemo, da zapolnite obe strani. Tako boste lahko podali vse potrebne informacije, hkrati pa boste v strankah vzbudili prepričanje, da jim imate zagotovo veliko za ponuditi. Saj veste, prazne strani nikoli ne prinesejo pretiranega navdušenja.
Vsak dober projekt se začne z zanimivo idejo, ki jo je potrebno strokovno oblikovati in nato izpeljati vse do končnega izdelka. Gre za nujen, če ne celo najpomembnejši korak celotnega procesa izdelave tiskovine, zato vam v nadaljevanju predstavljamo ključne korake priprave na tiskanje letakov.

V prvem koraku pripravimo smernice za oblikovanje ali tako imenovani briefing. To naredimo skupaj z vami, saj morajo letaki odražati vas, vaše podjetje in sporočilo. V tem delu vam svetujemo, kako svoje sporočilo približati posamezni ciljni publiki – naslovniku primerno je namreč potrebno prilagoditi vsebino.
Sledi priprava ponudbe, v kateri zberemo vse ideje, želje in možnosti izdelave letakov. Slednjo vam pošljemo v pregled po mailu.
Če ste z vsem napisanim zadovoljni, potem je vaš pozitiven odgovor zelena luč za pričetek tiskarskih del. V kolikor pa bi naknadno želeli še kaj dodati, popraviti ali spremeniti nam to sporočite in izvedli bomo željene popravke. Na podlagi vaših pripomb izvedemo korekturo in pripravimo popravljeno in dopolnjeno ponudbo, ki vam jo pošljemo v dokončno potrditev.
Sledi urejanje tehničnih podrobnosti in priprava na tisk letakov.
Letaki se med seboj razlikujejo tako po velikosti kot tudi namenu, ki mu služijo. Največji letaki so formata A4. Med naročniki zelo priljubljen je priročen format A5 ali pa ozek in dolg letak formata »amerikanka« (1/3 A4). Če letak prepognemo, dobimo vsem dobro znano zloženko. Glede na vlogo, ki jo (zloženi) letak opravlja, je smiselno izbrati tudi ustrezen format:

Ali je tiskanje letakov še vedno učinkovito orodje za trženje?
Tiskanje letakov je vedno zelo učinkovito orodje za trženje, seveda pa je odvisno od številnih dejavnikov. Rezultati so odvisni od tega komu in kakšne produkte ali storitve oglašujemo. Za doseganje lokalne publike je tisk letakov odlična rešitev, za večji obseg pa ga je priporočljivo kombinirati z drugimi marketinškimi pristopi.
Kateri formati so najbolj primerni za tisk letakov?
Za tiskanje letakov se običajno uporabljajo standardni formati papirja, kot so A4, A5, A6 in DL. Klasičen A4 format je največji in se običajno uporabljajo za oglaševanje različnih storitev (npr. dogodki, seminarji,…), medtem ko se manjši formati bolj pogosto uporabljajo za oglaševanje izdelkov in storitev v manjšem obsegu.
Kakšne so prednosti digitalnega tiska pri tiskanju letakov?
Digitalni tisk za tiskanje letakov prinaša številne prednosti, kot so hitrost, manjši stroški, prilagodljivost in visoka kakovost tiska. Digitalni tisk nam omogoča, da vsak letak individualno prilagodimo, kar je idealno za personalizacijo marketinške kampanje. Prav tako je digitalni tisk hitrejši od tradicionalnih metod in omogoča hitro, ugodno ter učinkovito izdelavo manjših naklad.