

Ste kdaj pomislili, da so lahko razglednice odličen promocijski material? Lahko jih pošljete tudi svojim strankam ali poslovnim partnerjem. Gre za lepo gesto, ki odraža vašo naklonjenost, spoštovanje in pristen odnos do ljudi, ki so neposredno in posredno vpleteni v vaš poslovni uspeh. Morda s svojo delovno ekipo potujete v zanimivem kraju, kjer razvijate nove ideje za svoje stranke ali pripravljate nove projekte, v katere bi želeli vključiti svoje poslovne partnerje? Obvestite jih o tem! Z lično izdelanimi razglednicami jih boste razveselili, ob tem pa opomnili, da s svojim delom skrbite za njihovo zadovoljstvo.
Ko govorimo o dobri promociji, vedno pomislimo na lasten vložek, ki ga moramo vanjo vložiti. Izdelek, ki ne odraža vašega dela ali ne prenaša vaše vizije in sporočila, ne služi svojemu namenu. Zato vam v tiskarni Partner Graf d.o.o. svetujemo, da oblikujte razglednico po lastnih željah. Na voljo so vam številne predloge, okvirji, ozadja in sličice. Izberite tudi želeno velikost in dajte natisniti razglednico po vaši oblikovni predlogi.
Partner Graf smo zelena tiskarna, ki pri svojem delu stremi k izboljševanju kakovosti naših izdelkov in storitev, hkrati pa smo zavezani k varovanju okolja ter zmanjševanju količine odpadkov in emisij CO2.
Kako lahko razglednice uporabim kot promocijsko sredstvo?
Čeprav razglednice povezujemo predvsem s potovanji in počitnicami, lahko te priročne tiskovine koristno uporabimo tudi za promocijo svojih storitev in podjetja. Razglednice nam namreč ponujajo idealen format – na sprednjo stran postavite privlačno sliko svoje ponudbe, na zadnji strani pa lahko zapišete vse pomembne informacije. Na preprost način jih lahko tudi personaliziramo in z njihovo pomočjo utrdimo poslovne odnose ali pa svoje stranke obvestimo o akcijah, novostih in dogodkih.
Na kaj moramo biti pozorni, ko se lotimo izdelave in tiska razglednice?
Pri izdelavi razglednic moramo biti pozorni, da izberemo pravilen format, uporabimo dovolj trd papir in sprednjo stran razglednice zaščitimo s primerno obdelavo. Glede na namen in naslovnika moramo poskrbeti, da je razglednica tudi privlačna in zanimiva. Če jo boste pošiljali svojim najbližjim poiščite lepo fotografijo, za katero veste, da jim bo zagotovo polepšala dan. Za promocijske namene izberite barve in logotipa vašega podjetja in vključite privlačno fotografijo vaše ponudbe/izdelkov.
Kakšen format se uporablja za tiskanje razglednic?
Klasičen format za razglednice je standardni A6 format (105 x 148 mm). Ta format nam nudi dovolj prostora za privlačno fotografijo na sprednji strani in prostor za podatke naslovnika in besedilo na zadnji strani. V kolikor bi radi imeli na voljo več prostora ali pa želite, da vaše razglednice zares izstopajo, lahko izberete tudi večji, A5 format. Pomembno je tudi, da za razglednice izberete dovolj trd papir (gramatura 300 ali 350 g/m2) in poskrbite za ustrezno obdelavo in zaščito fotografije na sprednji strani.