

Poiskati sliko, ki se sklada z dejavnostjo vašega podjetja, dodati dva ali tri stavke ter poziv k akciji in oglasni plakat je izdelan. Pa je to tudi res? Za uspeh to zagotovo ni dovolj. Oblikovanje estetsko privlačnega plakata je namreč umetnost, ki vključuje pomembna oblikovalska načela. Njegov glavni namen je, da pritegne pozornost ljudi. Poenostavljeno to pomeni, da bolj kot bo plakat vizualno privlačen, širšo množico ljudi bo pritegnil.
Za samo oblikovanje plakata je zato smiselno najeti profesionalnega oblikovalca, ki bo vašo idejo znal dodelati in izboljšati. Ekipa tiskarne Partner graf združuje strokovnjake s področja grafičnega oblikovanja in uporabe grafičnih orodij, ki pri svojem delu sledijo najnovejšim oblikovalskim trendom. Če temu prištejemo še visokokakovostno tiskanje plakatov, potem je končni rezultat zares navdušujoč.

Naslov je pokazatelj vsebine plakata. Bistveno je, da je kratek, jedrnat in prepričljiv. Ne sme biti daljši od dveh vrstic besedila. Zavedati se morate, da z naslovom naredite največji vtis na ljudi .
Pri izbiri slike vedno izberite slike z visoko ločljivostjo. Če oglasni plakat vsebuje več slik, potem naj bodo te tako velike, da jih lahko vidi oseba, ki stoji vsaj 5 metrov stran. Izbrane slike naj bodo profesionalno oblikovane.
Držite se preprostega pravila – manj je več. V ta namen na oglasni plakat dodajte le ključne informacije, ki jih želite posredovati bralcu in kontakt, s pomočjo katerega vas lahko bodoča stranka kontaktira. Dodate lahko tudi slogan podjetja ali zanimivo misel, saj se tako potencialni kupci lažje poistovetijo z vami.
Gre za nujen element vsakega dobrega oglasnega plakata. Pomaga namreč, da se gledalci ne počutijo preobremenjeni s predstavljenimi podatki. Vsaj 30 % vašega plakata naj bo sestavljenih iz praznega prostora, 40 % naj bo sestavljenih iz vašega naslova in besedila, ostalih 30 % pa naj predstavljajo fotografije ali grafike.

Zakaj je tiskanje plakatov še vedno zelo učinkovit način promocije?
Tiskanje plakatov je dober način, da svoje podjetje in ponudbo predstavite potencialnim strankam. Plakati hitro pritegnejo pozornost ljudi, postavimo jih lahko praktično kamorkoli, na njih pa je več kot dovolj prostora, da navedemo vse pomembne informacije. Bodite pozorni, da za tiskanje plakatov izberete kakovostnega ponudnika, ki bo lahko poskrbel, da bo končni izdelek tak, kot si ga želite.
Kako izbrati ponudnika za tiskanje plakatov?
Če se odločate za tiskanje plakatov bodite pozorni, da izberete ponudnika, ki bo svoje delo opravil hitro, kakovostno in cenovno ugodno. Tiskarna Partnergraf vam nudi storitve grafičnega oblikovanja, svetovanje pri zasnovi plakata in seveda tudi sam tisk končnega izdelka. Estetsko oblikovani plakati kakovostnega tiska bodo zagotovo pritegnili pozornost številnih mimoidočih.
Na katere elemente morate biti pozorni, ko se odločate za tiskanje plakatov?
Oblikovanje zanimivih in privlačnih plakatov zahteva temeljit razmislek o elementih in samem izgledu končnega izdelka. Preden se odločite za tiskanje plakatov bodite pozorni, da vaš izdelek vsebuje te štiri osnovne elemente: naslov, privlačne vizualne elemente, jasno vidno ter informativno besedilo in pa prazen prostor, ki poskrbi, da gledalec ni preobremenjen s predstavljenimi podatki.